Çayın pirinden öğrendim, kahveci kendisi, yedigün mü yenidünyamı böyle bir marka çay alıyor kendisi marketlerde yok toptancı koliyle 2 kg paketlerde getiriyor. Dışarıdaki çaylardan pahalı geliyor.
hocam internette buldumda, 80 tl civarı 900 gramı, azıcık cep yakar, sizce ?