Bugün bir iki kanal da abonelikler paralı olunacak diyorlar doğru mu abonelik parali olacaksa kanallar nasıl büyüyecek ? Bende yeni kanalım var çok şükür işler yolunda iken bu durum sinirimi bozmaya başladı