BOZKANGAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Coskun; @caliente; @Yenile; @Mf.Rub; tüm yorumları okudum bence r10'a girişler telefon onaylı olsun hepimiz rahat nefes alalım. Aklıma gelen yöneticileri etkiketledim yetkililer kısmını bulamadım k. bakmayın bence çok acil bir konu

Telefonum çekmiyor 😂 her zaman telefonla girsek ben hiç giremem şifre yenileme telefon no ile olsun ayrıca mail değişimleri ve şifre değişimleri telefon numarası ile olsa daha mantıklı