@Coskun;
@caliente;
@Yenile; @Mf.Rub; tüm yorumları okudum bence r10'a girişler telefon onaylı olsun hepimiz rahat nefes alalım. Aklıma gelen yöneticileri etkiketledim

yetkililer kısmını bulamadım k. bakmayın

bence çok acil bir konu
Telefonum çekmiyor 😂 her zaman telefonla girsek ben hiç giremem şifre yenileme telefon no ile olsun ayrıca mail değişimleri ve şifre değişimleri telefon numarası ile olsa daha mantıklı