kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VadimGSM'in sahibi ile bizzat irtibata geçtim kendileri NetGSM Bayiisi. Bu tür satışların yasal olmadığını söyledi. Haberiniz olsun.
Kobikom bayisiyiz hocam