msmbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Bilgisayarımın sıcaklığı normalmı sizce?

normal 39 a indiğinde stabil gösterir zaten.

ayrıca speedfan çok önemsenecek bir yazılım değil. Kafasına göre veriyor değerleri bazen.