Geçen dalgda da oldu, banlar geri kalkıyor ve hitler bir türlü eskisi gibi oturmuyor. Umarım bu sefer ki öyle değildir, birçok kişinin canı fena yanacak. Bende banlanan bir daha geri açılmıyor, gerçi şuana kadar yediğim domain ban sayısı 2 veya 3'tür oda benim dalgınlıgıma gelip önlem almadıgım için. İnş tüm domainleriniz eskisi gibi yerlerini alır.