Bu sorunun cevabını duymak istiyorum.
Ben anlık boş zamanlarımda Evo modunda takılarak geçiriyorum.
Alabileceğimiz iki silah seçiminde de, M416 'yı tercih ediyorum.
Tabi masalarda olmayan Scarl bazen oto yüklenmiş oluyor. Öyle olduğunda kullanıyorum.
Fakat, Evo modunda kendime baktığımda, istatistik ortalamamı aşamadığımı görüyorum.
Bu sebeple, silah seçimim daha mı iyi olmalı, ya da gereçleri değiştirmek mi gerekli.