samsunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtiraz etmedim. Hiçbir şey yapmadım gariban gibi bekliyordum valla
adına sevindim hocam hayırlı olsun sabah konunu gördüğümde üzülmüştüm