Garanti yok abi ya klima 7 yıl önce falan alındı. Bende biliyorum bu tip "yetkili" servislerin tamamen kazık olduğunu. Aileden kaynalık sabit fikirler var.
Neyse diyecek laf yok.
Geçmiş olsun. Bu sektörün her kısmında ailem bulundu, dikkatli olun. Güvenilir bir tamirci bulup her şeyi gözünüzün önünde yaptırın ve fiyatı en baştan konuşun. Pazarlığı çok sıkı yapın. Klima temizleme işi 50 lirayı geçmemeli ama yaz aylarında montaj işleri daha yoğun olduğu için sadece fahiş fiyatlara bu iş yapılıyor malesef.