maliyassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klima temizleme solüsyonu 5 tl tutmaz. Daha önce satışını ve hatta temizliğini de yaptık oradan biliyorum. Gerisi tamamen kâr. Sensör bozuldu ise yetkili servisi değil, diğer mahalle arası tamircileri araştırın. Tabi garanti durumunuz nedir bilmiyorum. Bir kere bizden ufacık davlumbaz ampulu için 90 tl istemişlerdi, 1 liralık ampul için. Siniriniz geçmediyse tamam sipariş ver deyip sonra vazgeçtim diyin.
Garanti yok abi ya klima 7 yıl önce falan alındı. Bende biliyorum bu tip "yetkili" servislerin tamamen kazık olduğunu. Aileden kaynalık sabit fikirler var.

Neyse diyecek laf yok.