Klima temizleme solüsyonu 5 tl tutmaz. Daha önce satışını ve hatta temizliğini de yaptık oradan biliyorum. Gerisi tamamen kâr. Sensör bozuldu ise yetkili servisi değil, diğer mahalle arası tamircileri araştırın. Tabi garanti durumunuz nedir bilmiyorum. Bir kere bizden ufacık davlumbaz ampulu için 90 tl istemişlerdi, 1 liralık ampul için. Siniriniz geçmediyse tamam sipariş ver deyip sonra vazgeçtim diyin.