Arkadaşlar merhaba. Salonda klima vardı yetkili servise gidip randevu aldık, temizletelim dedik. Hiçbir problemi yoktu fakat bayadır temizlenmemişti işte yetkili servis geldi temizledi 100 TL ödedik. Temizlik yapan arkadaşlar temizlikten sonra abi oda sıcaklığı sensörü bozulmuş bakın dedi klimayı açtıktan sonra yeşil yanan güç ışığı şuanda 6 kere yanıp sönüyor. 2-3 saniye durduktan sonra tekrar 6 kez yanıp sönüyor ve dışarıdaki motor hiç devreye bile girmiyor. Ağzımı bozacaktım servis evdeyken fakat terbiyesizlik olacağı için tuttum kendimi.

Birde bozulduktan sonra abi sipariş geçelim mi oda sıcaklığı sensörü diyor 140 TL diyor dalga geçiyor heralde. Yol gösterebilecek birileri var mı acaba ne yapmamız gerekiyor? 100 TL ye klimayı bozdurduk resmen.