Geçen ayın da son günü benzeri olmuştu. Bugün 6-7 saat önce hesaplarımın neredeyse yarısı domain ban yedi. 100 lira kazandıran hesaplar 10 liraya düştü.
Not: Bu arada şu konudaki hesaplarımı bu durumda yarı fiyatına bırakıyorum düşünen olursa. https://www.r10.net/yeni-site/208827...se-15site.html