ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey sorana birşey demiyoruz Hocam zaten. Ama adamlar geliyor ters düz konuşup gidiyor. Sanarsinki 40 yıllık Tesbihci. Adama soruyorum Tesbih konusunda bilgin nedir diye. Adam çok Tesbih çektim diyor. Herkes işini yapsa bu memlekette sorun kalmayacak. Ama herkes bilirkişi.
konuyu baltalıyorsa şikayet et hocam uzaklaştırma yediğinde bukez akıllanır. forumda mod sistemi var kendimiz mod olmaya kalkarsak böyle sonuçlar çıkar. işi modlara yık derim ben.kendini esnaf gibi düşün bi kırtasiyeci abimiz vardı adam ürün alıyor gidiyor başka yere bırakıyor dağıtıyor bozuyor vs diyordu ama bişey yapamıyordu müşteri diyor sonuçta. artniyetli olanı sezdiğinde affetme hemen şikayeti yapıştır.