HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayet konusu açarsın hocam eksi trade kafaya göre verilmez bir alışveriş sonucu anlaşma olur olmaz ona göre verilir.bunun için var. herkes konuda öğrenmek zorunda özel mesaj kuralı yoktur.anlamamıştır açıklamak zorundasın.satılan ürün için yorum yapılıyorsa bunu cevaplamak zorundasınız belki imitasyon yada ************** var.tecrübe edinmiş kişiler zaten report ve yorum yapıyor.
Birşey sorana birşey demiyoruz Hocam zaten. Ama adamlar geliyor ters düz konuşup gidiyor. Sanarsinki 40 yıllık Tesbihci. Adama soruyorum Tesbih konusunda bilgin nedir diye. Adam çok Tesbih çektim diyor. Herkes işini yapsa bu memlekette sorun kalmayacak. Ama herkes bilirkişi.