şikayet konusu açarsın hocam eksi trade kafaya göre verilmez bir alışveriş sonucu anlaşma olur olmaz ona göre verilir.bunun için var. herkes konuda öğrenmek zorunda özel mesaj kuralı yoktur.anlamamıştır açıklamak zorundasın.satılan ürün için yorum yapılıyorsa bunu cevaplamak zorundasınız belki imitasyon yada ************** var.tecrübe edinmiş kişiler zaten report ve yorum yapıyor.
ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Herkese Selamlar.

Ben yazdım -trade verecegim diye konumda.
Yazma sebebim kasıtlı olarak saçma sapan yorum atanlar var. Özel mesaj Diye Bir özellik var. Ondan önce görgü diye birşey var. Merak edilenler oradan sorulabilir. Birisi saçma sapan yorum atınca o satış konusunu at çöpe gitsin. İnsanların aklında hemen kötü bir imaj bırakıyor o satış konusu. Ayrıca ben öyle yazmasam bile forum kuralları gereği satış konularına teklif dışında alakasız yorum atmak yasak zaten. Bu forumda herşey satılıyor. Tesbih olayı neden bukadar sizi rahatsız ediyor anlamıyorum. Bu ne saçma bir düşünce ya. "Çok Aşırı Görmeye Başladım" Ne yapalım hırsızlık mi yapalım. Milletimi dolandiralim. Sattığımız ürüne Garanti veriyoruz. En ufak dediklerimiz in dışında birsey cıkarsa, olursa iade alıyoruz. Kimseye karışmıyoruz. Amacınız nedir. Ne istiyorsunuz Tesbih Satışlarından. Forumdaki ticareti 3-5 kişinin isteğine göre mi şekillendirsinler. İyi forumlar.