Abi banın 50,100 subla alakası yok.Benim spam yiyen hesabım hem eski hemde hiç sub yoktu.Tüm içeriğini webden kendim buldum.Hastag özenle seçtim.Yinede ban attı.
Örneğin bakıyorum hayvan gibi pin to pin yapılmış hesaplar aktif.8,9k beğenisi var.
Bu ban mantığı farklı çalışıyor.Şikayet olabilir.Multi olabilir.Aklıma bunlar geliyor.
hiç subu olmayan domainimde ban yedi benim bugün.
Demek istediğim o değil arkadaşlar çok site kurupta toplu ban yemeyin emeğinize yazık. Malum adsense onay zaman alabiliyor ama yapacak başka birşey yok.
Tedbir kuldan taktir Allahan.
Edit: Birde ana domaine pin to pin kurmayın.