İşte ben de anlamadım. Benim yazdığım gibi yazmışsın. Webmail'de aratabilir miyim diyorsun hangi webmail olduğunu söylemiyorsun. 1 Milyar tane webmail yazılımı var. Biz nereden bilelim sen hangisini kullanıyorsun.
aha zekanıza hayran kaldım hocam

kusura bakmayın yeni anlayabildim..
Cpanel / webmailde 5 tane mailim var. Bunların hepsinin içinde aratabilir miyim tek tek girmek istemiyorum anlayacagınız..