KentYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadım ?
İşte ben de anlamadım. Benim yazdığım gibi yazmışsın. Webmail'de aratabilir miyim diyorsun hangi webmail olduğunu söylemiyorsun. 1 Milyar tane webmail yazılımı var. Biz nereden bilelim sen hangisini kullanıyorsun.