geçmiş olsun 16 mayısta aynı konuyu ben açmıştım , kazandıran sistemin içine ediyoruz her zaman bunlarda karşılığı oluyor , arkadaşlarımdan aldığım bilgiler kadarıyla anladım ki subdomain de çözüm değil toplu kapanma olmuş hep