Size 1 yılınız dolunca zam yapacaklarını taahhüt etmişlermiydi? Yani açıkçası bence yılbaşı zam yapacaklardır. Şimdi size temmuzda zam yapacaklar ee yılbaşı gelince yine zam almayacaksınız. Sistemleri varsa sistemi bozacaklarını sanmıyorum. Ancak müdürünüzle gelecek yıl zammı için 5 6 ay zamsız çalıştığınızı beyan ederek extra düzeltme talep edebilirsiniz. Zaten sizden memnunsalar talebininizi olumlu karşılayacaklardır.