Zalmoxis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece benden daha kıdemli bir abim var hocam zaten. Üstümüzde müdür oluyor haliyle. Onun üstü de patron. Çok fazla pozisyon olan bir şirkette değilim. Pozisyon azlığı bizim iş kolumuz ile alakalı yoksa çok büyük şirket.
O zaman direk müdürünüzle konuşun hocam 2 kişi olduğunuza göre belli bir samimiyetiniz vardır zaten konuyu açmak için yol gösterebilir size konu ile ilgili.