Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebeden önce bence daha tecrübeli eski biri ile konuşun şirket içinden eğer prosedür sizin zam almanıza uygunsa o zaman müdürünüze konuyu açarsınız o gereken birimlerden bilgi ister. Direk patron ya da başka birine gitmeniz yetkilinizi ezmeniz anlamına gelir hoş olmayabilir.
Sadece benden daha kıdemli bir abim var hocam zaten. Üstümüzde müdür oluyor haliyle. Onun üstü de patron. Çok fazla pozisyon olan bir şirkette değilim. Pozisyon azlığı bizim iş kolumuz ile alakalı yoksa çok büyük şirket.