Muhasebeden önce bence daha tecrübeli eski biri ile konuşun şirket içinden eğer prosedür sizin zam almanıza uygunsa o zaman müdürünüze konuyu açarsınız o gereken birimlerden bilgi ister. Direk patron ya da başka birine gitmeniz yetkilinizi ezmeniz anlamına gelir hoş olmayabilir.