Bir kaç ay kullandıktan sonra sattım, atv ulaşım aracı olarak çok yorucu, yaklaşık 2 kilometrelik bir yola bile gitseniz kollarınız inanılmaz yoruluyor, B ehliyeti ile kullanabileceğiniz motosikletlere bakmanızı tavsiye ederim.