Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatımda gördüğüm en dürüst ticaret adamlarından biridir telefonda görüştük. Bugüne kadar tanışamadığımız için üzgünüm açıkçası. Normalde bu ürünlerin satıcıları satayım, parama bakayım diye uğraşır. Ama hakan bey öyle değil. İş tecrübesi ve ürün tecrübesi hayran bıraktı. Bugüne kadar şişirme bezelye, leblebi tozu yutmuşuz sayesinde öğrendik.

Bundan sonra yapacağım tüm alışverişler kendisinden olacaktır, isim vermeyeyim ama o kocaman güvenilir dediğimiz,en tepedeki sitelerden daha asla alışveriş yapmam.
Tanıştığıma çok memnun oldum Oğuz bey ile. Paradan önce insana ve kaliteye önem veren kişiliğine teşekkür ediyorum. 🙏