Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gerçekten anlamıyorum ben hizmet aldığımda neden kendilerine ulaşamadım? Neden ben saçma sapan sorunlar yaşadım da çözemediler? Şu forumda bu kadar kişi tarafından övülmesini cidden anlamıyorum. Balon geliyor artık