Gerçekten anlamıyorum ben hizmet aldığımda neden kendilerine ulaşamadım? Neden ben saçma sapan sorunlar yaşadım da çözemediler? Şu forumda bu kadar kişi tarafından övülmesini cidden anlamıyorum. Balon geliyor artık