MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben satın alınma opsiyonu için konuşmuştum.
Ancak kadro dışı kısmı hala geçerli

Moto G (5S) Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Daha bismillah oyuncu gelip 2 maça çıkmadı opsiyonu ne ara kullanıldı da sonrası için yazdınız biraz temenni gibi olmuş sizinki.