Alıntı
ilanı çok okuyan ve geçmiş olsun diye mesaj atan arkadaşlar var. ilginiz için teşekkür ederim. aldığım kişi hakkında da kötü yorum yapmayın arkadaşlar. herşey nasip işidir. nasibimiz böyleymiş. şunu da eklemeliyim ki bu yazıyı okuyupta mondeo yu aklımdan sildim diyen arkadaşlar da oldu. temiz ve bakımlı olanı bulursanız konforlu ve rahat araçtır. parça zor bulunuyor o yüzden parçaları da pahalı ama bu yazdıklarım yüzünden de diğer satıcıların önünü kesmeyelim. bakımlı ve temiz olanları bu fiyatlara bulursanız da rahat edersiniz onu da belirteyim. çok masraf ettim . tam keyfini surme vaktim geldi ama arabadan soğudum artık.
eklemeden yapamayacağım arkadaşlar arabanın km si mi neden duzeltmiyorsun ilanda diye soranlar da oldu. resimleki km ile ilan birbirini tutmayinca moderatör ilanı yayına almadi. o yüzden mecburen resimdeki km yi yazdım. bu arada bazı sitelerde de haber olmus ilanimiz. orda da yorum yapanlar var. iyide yapan var mal diyen de var. kurgu diyen de var. ama hepsi gerçek.
Adama üzüldüm hiç gülemedim. Benzer vakalar ile geçmişte karşılaşmıştım.