refeer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hyr olmaz domin ban yesen bile sadece sub.anadomin.com ban yer anadomin.com a birşey olmaz sende başka sub lar ekliyerek devam edersin 100-200 site kuranlar nasıl yapıyor sence ?
Hocam 1 adet domaine maksimum kaç adet subdomain kurmalıyız sizce? Spam, shadow ban yakalanmamak için?