1 ayda 4 000 kazanıyor ise siz neden 3500 e satıyorsunuz hocam? Mantıklı bir açıklaması var mı. Eleştiri için değil bilgi almak için soruyorum. Eminim bir çok kişi de bunu merak edecektir.