Arkadaşlar subdomaine kurulum yapıcam anadizinde kurulu sitem var. subdomaıne kuran arkadaşlar aynı hesap üzerinden mi işlem yaptırıyorsunuz ? yeni api alıp onunla mı işlem yapılıyor yoksa farklı bir hesap açıp oradan mı işlem sağlatıyorsunuz ?