Biraz karmaşa var. Özellikle bir şiirde en önemli yerlerden biri vurguyu yapan kelimelerdir. Yazmış olduğun şiirde bu vurguyu yapacak kelimeler başta veya yanlış yerlerde kullanılmış. Çok uzun yıllardır bende yazmaktayım, bu yüzden önerim bunlara dikkat etmen. Vurguları yerinde yapamazsan kargaşa hakim olur. Diğer bir konu ise şundan kaçınman olacaktır; özellikle acı,aşk temalı şiirlerde öne çıkan bir durum.

Kötü bir sallamasyon örnek;

Öyle bir sevdim ki yanıyorum
öyleki alevler içindeyim
yerin dibindeyim
nefes alamıyorum
sanki kemiklerim kırılıyor
sızlıyor her yanım

Bu şekilde tema olarak kendini tekrarlayan bir anlatımdan kaçınıp sade ama etkileyici bir dil en iyisi olacaktır. (Kötümserliğin ard arda 4-5 defa sıralanması olarak bakabilirsin kendi şiirinde) Ek olarak her cümleyi duygu yükü olarak daha iyi anlatan cümleyle değişmen, bunuda anlamak için yazdılan temaya uygun duygu yükünde kendi şiirlerini tekrar okumak olacaktır. Şahsi fikrim olarak kusura bakma başta dediğim gibi kargaşa var ve anlaşılabilirliği (Genel temadan bahsetmiyorum) düşük ve cümledeki duygunun okuyucuya aktarılması zayıf.