Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Islemcileri satmayi düşünür müsünüz?
E5620 islemci var elimde 4 adet 4 adet x5670 lazim
Merhabalar,

Maalesef hocam E5620 - E5640 bizde de bolca var. Bu sunucuları uzun süredir böyle kullandığımız için hiç bozmadan direkt bu şekilde satıyoruz.