Forumda bu tarz konular çok artmaya başladı.
Ve bu tarz konuların çoğunluğu daha bir kaç aylık yeni üyelerden geliyor.
Galiba insanlar r10 u artık son bir umut gelir kapısı olarak görmeye başladılar.
İşi gücü ters giden para kazanmak için buraya kaydoluyor.
Ya da ülke ekonomisi çok kötü gidiyor, böyle maddi sıkıntı yaşayan insanların sayısı artmaya başladı.

Konuyu açan arkadaş için ise önerim.
Kendini araba karı kız muhabbeti yapan adamlarla kıyaslama.
Onlara imrendiğini ve arabanın ve karı kız muhabbetinin olmamasının eksikliğini yaşadığını görüyorum.
Sen hayata başka koşullar ile başladın. Kendini durumu senden daha iyi olanlar ile kıyaslama.
Bunun sonu yok,. Yarın bir şahin aldığında da niye kendini golfü olanlarla kıyaslayıp mutsuz olmak için neden bulabilirsin.

Kendini sadece kendin ile kıyasla.
Ve her gününü bir önceki günle, her ayını bir önceki ayla kıyasla.
Ve durmadan bir önceki günden aydan ya da yıldan daha fazla çalışmaya, daha verimli çalışmaya uğraş.
Elinin altında bir bilgisaya ve internet olanların para kazanamamasını anlamıyorum.
İnternette yapılabilecek bir sürü iş var.
Bu forumun tüm kategorilerini oku ve anlamaya çalış.

Kendine bir vasıf edinmeye çalış.
Şu anda işsiz kalmanın sebebi vasıfsız ya da az vasıflı olman.
Depresyondasın ve birinin elinden tutup seni kaldıracağını düşünme.
Hayatta kendi kendine ayağa kalkmayı, düşsen de yeniden kalkmayı öğrenmelisin.