ugrbrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gecenin ilerleyen saatlerde "Ulan bu isim iyi tutuyo açsam tuttururum" diye düşündüğüm tost markası. Hem slogan hazır, hem reklam verilecek piyasa. Her hosting forumunda illaki isminin geçeceği bir marka ne kadar hoş olmaz mı?
ben sanabi ninni söyleyim