Hayat şartları ne yazık ki çok zor. Bazı kişileri etkilemiyebiliyor o yüzden herkes iyi gibi konuşuyorlar. bin lira gerçekten çok az miktar. asgari ücret bile 2 bin civarı. uzman çavuşluk bekçilik vs denemediniz mi? Benim babamda biz küçükken tekstil açmıştı fakat kapattı. geçen sene telefon dükkanı açtık mesela yine aynı şekilde dolar falan fırladı kapatacak duruma geldik. ne yazık ki durumu çok iyi olmayanları etkiliyor. Şans mı yok artık bilmiyorum. İnternetten bir şeyler yapmaya çalışıyoruz neye el atsak aynı. senin durum biraz daha kötü görünüyor tabi. bizde çalışan çok ve emekli maaşları olduğu için Allaha şükür iyiyiz. Ben kirada olanlar nasıl geçiniyor onu düşünüyorum. Hiç bir zaman pes etmemek lazım hayat kimilerini çok fazla zorlar.