İmkansızlık zordur senin yaşlarındayken bende yaşadım aynı şeyleri ama bu hayata geldiysek pes etmicez çabalıcaz sürekli kötü düşünerek hiç bir şey düzelmez sen elinden geleni yapacakısın gerisini zamana bırakacaksın zamanla her şey olur fazlada kafana takma olduğu kadar