Kusura bakmayın sektörün içersinde olan ve bu krizde ciddi zararlar gören birisi olarak tekrar yazacağım.
Birçok arkadaşımız faizlerin yüksek olduğunu ve çok düşük rakamlara daire alındığını alınabileceğini söylemiş. Piyasa son 2 yıldır bırakın daralmayı bitik durumdaydı ev almayı ihtiyacı olanda evini yenilemek isteyende erteledi ve ucuz evler zaten bu süreçte neredeyse bitti artık kar amaçlı alınan evler ve ihtiyacı olmayan arsa sahiplerinin evleri kaldı. Faizler düştüğünde bugünkü rakamları kimse bulamayacak veya yeni üretimler başladığında kimse bu rakamları bulamayacak. Yaşı azçok benimle aynı veya daha büyük olanlar hatırlar ki 2001 krizinin çıkışında %50 artış olmuştu ve inanın sadece arz talepten dolayı.