Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan ev almanın tam zamanı kriz her zaman olduğu gibi ilk konut sektörünü vurdu piyasa bitik ve maliyetinin altına satışlar var fakat son 1 yıldır yeni üretim yok mevcut projelerden de şirketler bugüne kadar yeterince daire bozdurdu eğer bu faiz indirimi devam eder devlet bir şekilde piyasaya para sürer ve insanlar parasını faizden alıp konut arsa gibi gayrimenkule tekrar dönüş yaparsa 2002 de olduğu gibi hem yeni üretimin olmamasından hemde yeni üretim olsa bile gelen zamlardan dolayı konut fiyatlarında artış olacaktır kimse almazsa bile mevcut stoklar bittiği zaman 3-5 adet yapılsa bile değerinde satılabilmesi için ev almak cidden çok zorlaşacak.
İş yerinizin üzerine nefes kredisi çekebilirseniz ayrı bir karınız olacaktır.
Hocam haklısın ev almanın tam zamanı ama nakit paran varsa. Kredi ile ev alınmaz şu dönemde. Bu gidişatın sonu, ev fiyatlarının daha da düşmesine neden olacak.Geçen gün bir arkadaş ile görüşüyorduk, İstanbul'da 2.000 TL'ye kiralık plazalarda ofisler var. Eskiden bu fiyatlara yer bulunmuyordu. Çünkü o kadar fazla, ev, ofis, plaza v.s yerler yapıldı ki. Kredi oranları da çıktıkca satılamadı. Çoğu mütahit kendi yaptı evleri satamayınca kiraya vermeye başladı.