Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Acele etmeyin derim hocam daha önce bu tarz bi konu daha açıldı orda da söyledim şuanki faizle ev almak boş yere borç almak gibi. İlerleyen günlerde faiz indirimine gidilebilir herkesin beklentisi bu yönde, hal buyken neden 15-20 bin lira fazladan faiz ödeyesiniz.. İyice düşünün derim hocam nihai karar zaten sizin. Bize sadece hayırlı olsun demek düşer..