Kardeş, tek kelime ile: çekme
2 ev fiyatına 1 ev alacaksın. İşin bozulsa, hasta olsan elinden tutan olmaz. Olanda gider.
Günahıda baba cabası. İlla alacağım diyorsan emin evim, bir evime falan bir bak, onlarıda tasvip etmesemde 2 ev fiyatına 1 ev almamış olursun.
Ha bu arada faizlerin yıl sonuna kadar daha da düşeceği büyük bir ihtimal, onuda diyim.