DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yinede çok pahalı. İnsanlar başka ISS'lere geçiş yapar.
aynen hocam mesella ben geçiş işlemlerini başadımTürk net'e gececeğim.