ben yorumu yaptım arkadaş beğendi ve yorum daha uzamayacaktı zaten hocam,arkadaşa ufak yanıt verdim ayrıca 3-4 tane yorum yapmadım tek yorumdu ve bitti.
Peki burası tartışma alanı, maxigeyik, laf sokma arenası falan mı acaba? Benim ilanım herkes 1 tane mesaj atsa zaten çöplüğe döner konu. Yok arkadaş ne konusu açsam illaha bi çöplük, r10un bu gibi şeylere ceza vermesi gerek bence artık alenen maxigeyiğe cevirdiniz 1 ine cevap 2 sine cevap yahu iş ilanı bu. Kitliyorum konuyu da