Cix34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
.de uzantılara 2 ıp olmak zorunda bu yüzden hata alabilirsiniz.
Ns1 ve ns 2 farklı ıp olması gerekir.
nasıl yani hocam? Anlamadım afbuyurun lütfen