Olayın başlangıçını anlatayım, evimizin önünde veya önümüzdeki yol üstünde ankastre yok bu yüzden telekomcular eve interneti bağlayamiyacaklarını ancak 20-30 kişi dilekçe verip o yol üstüne ankastre kurdurup öyle bağlayabilceklerini söylediler. Babamda eski telekom çalışanı yolun karşısındaki ankastrede boş yer varsa oraya girişimizi yapın biz ordan kablo çekelim dedi öylede yaptılar. Kabloyu 1 yıl önce çektik iyi güzel evlerin üstünden getirttik vs. Kurduk. 1 yılda yağmur vs yüzünden galiba kablo kırılmış mı erimiş mi tam anlamadım ama internet hızım 50 de 1 ine düştü desem doğru olur. Turknete yazdım geldiler dedilerki bu eve giden kabloyu değişin. Sorun şu ki hangi kablodan alsak hız ve dayanıklılık açısından iyi olur?