Şöyle bir hesap yapalım ;
350.000 TL'lik evi 1 yıllığına aylık 1000 tl 'ye kiraya verdik. Yıllık kazancı 12.000 TL oldu.
Ama biz 200BİN TL kredi çekmiştik. 200Bin tl'lik 60 ay vadeli kredinin maliyeti 100.000 TL.Yani bir yıllık gideri 20.000 TL
20.000-12.000 = 8.000 TL zarardayız.

Ama parayı vadeye koymuş olsaydık ;
Vade Sonu Net Bakiye175.650 TL
Yıllık Faiz Oranı%19,00
Net Kazanç 25.650 TLcivarında bir kazanç elde etmiş olurduk .

Diyeceğim şu ki ;

Ev alacaksanız kredi faizleri çok yüksek. Bu yıllarda doğru bir yatırım değil.