Arkadaslar whatsapp vs. icin kullanirim diye ozel bir numara almistim, kontor yuklemeyince kapandi gitti.

Numara: 0554 aa4 33 99

1 sene icinde numarayi geri alabiliyormusum.

100 tl. civari masrafi var diye biliyorum.

Sizce numara guzel mi, forumda satisi olur mu?