Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaslar whatsapp vs. icin kullanirim diye ozel bir numara almistim, kontor yuklemeyince kapandi gitti.
Numara: 0554 aa4 33 99
1 sene icinde numarayi geri alabiliyormusum.
100 tl. civari masrafi var diye biliyorum.
Sizce numara guzel mi, forumda satisi olur mu?