Zamanında bir script aldım ve bir sorun oluştu sonrasında güncelleme gelecek denildi. Yapımcısı güncellemeyi yaptı çalışan bir demo da gösterdi fakat güncel dosyaları yüklemedi kendisine ulaşamıyordum. En sonunda gecenlerde dosyaları iletin ben kurayım dedim ve buna cevap verdi dosyaları indirmem için link iletti xxx.com/dosyaadi.zip gibi bir link olduğu için dosyaları indirebildim. sql de ise xxx.com/sqladi.sql olarak link iletti ve tarayıcıda indiremedim. Sql içerisindeki satırlar gözüküyor(altta örnek var) bunu da sublime text veya atom ile kopyala yapıştır yaparak yeni dosya oluşturayım sql uzantısıyla kaydedeyim diye düşündüm ama buda mümkün değil çünkü anladığım kadarıyla dil sorunu var. Türkçe karekterlerin bir kısmında sorun çıkıyor. Bu sql i düzgün şekilde nasıl indirebilirim/tarayıcıda gözüken karakter hatalı halini düzgün şekilde nasıl görüntüleyebilirim ? Yardımcı olabilecek var mı ?

Tarayıcı tarafından gözüken bir örnek;

-- phpMyAdmin SQL Dump
-- version 4.8.5
-- https://www.phpmyadmin.net/
--
-- Anamakine: localhost:3306
-- Üretim Zamanı: 16 Tem 2019, 21:27:28
-- Sunucu sürümü: 10.3.15-MariaDB-cll-lve
-- PHP Sürümü: 7.2.7

SET SQL_MODE = "NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO";
SET AUTOCOMMIT = 0;
START TRANSACTION;
SET time_zone = "+00:00";