Merhaba,
4-5 Aylık yavru bir kedi sahibiyim.
Ancak yavru kedim şirin olmasını beklerken çok hareketli olmaya başladı
Yerinde duramıyor elimi görmesin hemen saldırıyor ısırıyor,ayak görünce dayanamıyor hemen saldırıyor.
Saldırıyor dediğim ufak ısırıklar ciddi değil bu arada
Bunları nasıl önliyebilirim sürekli elimle oynadığı içinde elimi görünce bir korkuyor kaçıyor sonra tekrar ısırıyor

Ve bonus olarak sürekli parmağımı emiyor buna ne yapabilirim ?
Bizim kızlarda o aylıklardayken çok ısırır, zıplar hoplardı. Adı üzerinde çocukluk yılları.
1 yaşını felan geçtikten sonra düzelir merak etme hocam
Oynamak istiyor sevdiği kişi ile.